środa, 16 kwietnia 2014

WIOSENNE CANDY!!!

Witam po dłłłługiej przerwie,  mam nadzieję, że będę się pojawiac częściej niż ostatnio.

Na dobry początek proponuję WIOSENNE CANDY,
 które przygotowałam wraz z THE ATTIC-VINTAGE.


Do wygrania metalowy lampion ze szklanym wkładem !!!

Aby wziąśc udział w losowaniu należy:
1/ zostawic komentarz pod tym postem
2/ umieścic podlinkowane zdjęcie na swoim blogu lub fb
3/ zarejestrowac się w sklepie THE ATTIC-VINTAGE gdzie czeka dodatkowa niespodzianka.

Życzę powodzenia!!!

12 komentarzy:

Agnieszka z Mierzei Wislanej pisze...

Zapisuję się , bo lampionik słodki :)
Udostępniam na FB :)
pozdrawiam
Agnieszka

szymanska25@wp.pl

Decu Style pisze...

Zapisuję się i ja :)
Może los się uśmiechnie :)
Baner na www.decustyle.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Nowa klientka sklepu i obserwatorka :) alina.m@o2.pl

Unknown pisze...

z ogromną przyjemnością zapisuję się na Twoje Candy i z niecierpliwością czekam na wyniki :)
pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam do siebie
Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Edzia.sw@gazeta.pl
Sliczne rzeczy Pani robi, szkoda ze nie ma ich w sklepie The Attic :)

Anonimowy pisze...

klientka sklepu :) magdajabala@gmail.com

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

witam wszystkich : wlasnie zalogowalam sie w sklepie i chetnie skozystam z okazji na tak piekne lampion. Pozdrawiam
modka@gazeta.pl

Anonimowy pisze...

paula.dot@gmail.com
ustawiam sie w kolejce :)

HappyAlimak pisze...

Witaj:) Trafiłam tutaj do Ciebie poprzez baner na blogu Zuzy Decu, więc i ja z ogromną przyjemnością przyłączę się do zabawy:) ..i u mnie candy kończy się 13 maja;) hi hi:) Zatem biegnę zainstalować banerek u siebie tutaj: http://happyalimak.blogspot.com
Pozdrawiam cieplutko!:)

Paula pearls pisze...

w ostatniej chwili zapisuję się na Twoje candy. Ponoć kto zjada ostatki ten jest piękny i gładki:)
pozdrawiam

dalkini pisze...

dziś 13, może wygram :) pozdrawiam